Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U toku je treći svetski rat

Komentari (82) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 03 mart 2013 22:38
Branislav G. Romčević
Ovaj tekst pokazuje da su kadrovi Slobodana Miloševića bili stručno dobro potkovani, kao i on sam (što je i pokazao u Hagu). Takođe, teško je osporiti išta od istinitosti svih navoda. Naslov sažima sve.
Preporuke:
225
8
2 nedelja, 03 mart 2013 22:53
anonimna
"Ne moramo dobiti nijedan datum, nijedno članstvo, ali bismo morali da sačuvamo jedino dostojanstvo, slobodu i prijatelje koji nas ne ucenjuju i ne ponižavaju."

Apsolutno podržavam svaku reč koju ste napisali, naročito ove koje sam navela, ali više nisam sigurna, čak se bojim, koliko nas ima, koji slično mislimo. Ako nas je dovoljno zašto ne potpišemo svi inicijativu da se USTAVNI SUD KONAČNO IZJASNI a ne da ovako sramno ćuti.
Preporuke:
182
5
3 nedelja, 03 mart 2013 22:55
Goran Jevtović
To je slično kao kada bi golman na fudbalskoj utakmici izašao na centar da izvede početni udarac ostavljajući nebranjenu kapiju za sobom.

Zaboraviste gospodine Jovanoviću da navedete, da je naš golman rodom iz Bajčetine i da je rešio istovremeno da bude i centarfor. Zabio nam je već tuce golova, s obzirom da ga je protivnička strana odavno kupila i čeka se samo zvanični prelazni rok.

Inzvaredna analiza!
Rat "niskog inteziteta" prema "Doktrini niskog (srednjeg, visokog) inteziteta". I to je to, treći svetski rat koji će se tek rasplamsati. A mi ćemo, zahvaljujući petooktobarskim pučistima i ovim postmodernim izdajnicima, iti dočekati kao afričko pleme iz najveće zabiti - kopljima i strelama.
Preporuke:
150
11
4 nedelja, 03 mart 2013 23:03
Kosta
Zapad je za vreme Jelcinove vladavine u Rusiji prosipao, za glupake, floskulu da je "hladni rat" zavrsen! Ni broja se ne zna "toplim ratovima" koji posle toga pocese...
Rumunija i Bugarska se obrese na precac u EU, vidi se zbog cega. Sve je upereno protiv Rusije!
Da je posten trijumvirat koji vodi Srbiju, on ne bi krio o cemu se razgovara u Briselu, lepo bi bilo da kazu...mi ne mozemo nista da uradimo, lazu nas i maltretiraju itd...a vi, narode odlucite gde hocete, mi se povlacimo... Sta ih tera i dalje da slusaju briselske lazi a da potom lazu svoj sopstveni narod (sve boreci se protiv korupcije), nece mi nikad biti jasno? Cak i da imaju neko koristi od toga na licnom planu!
Preporuke:
121
4
5 nedelja, 03 mart 2013 23:08
Marko Gay
Pobeda nad fašizmom i nacizmom je temelj i same Evropske unije u koji su ugrađene i ogromne srpske žrtve.


Beskrajno vam hvala za ovu recenicu. Lepo je sto ste smogli snage da priznate istinu.

Srbi su se u Drugom svetskom ratu kao lavovi borili za prevlast vanevropskih naroda (americkog i ruskog) u Evropi. I konacno ste se izborili i dobili svoju ljubljenu "atlantsku Evropu", koja se zove Evropska Unija.

Zasto se sad bunite?

Ako vam u tom poretku za koji ste dali svoje zivote nesto ne odgovara, morate nazad u skolu, na cas istorije, ali prave.

Za pocetak, proverite:

1. za sta ste se borili;
2. protiv cega ste se borili;
i
3. zasto.
Preporuke:
28
94
6 nedelja, 03 mart 2013 23:17
Srbin
Sve je tačno što je ispričao gospodin Živadin Jovanović. Vrstan poznavalac prilika i geneze stanja u kojem se svet nalazi, sa iskustvom diplomate - Ministra SRJ, iz doba kada je S.Milošević branio Državu od pomahnitalog USA EU NATO fašizma, Jovanović je izrekao ISTINE koje moraju ostati da žive u istoriji, ne samo Srba nego u istoriji ljudske civilizacije. Nikada u čitavoj istoriji nije postojala monstrum sila kao što je poslednjih 22 godine NATO organizacija.
Dobro je rekao da je "pregovaranje" u Briselu samo MASKA ZA "PREGOVARANjE" U RAMBUJEU, i da između ovih "pregovaranja" nema razlike. "Pregovori" nisu ništa drugo nego DIKTAT PROTIV SRBA I SRBIJE.

Da li ova istina može da dopre do svesti onih što PREVAROM sedoše u državne fotelje (A.V,T.N,I.D.)???
Problem je što u OKUPIRANOJ SRBIJI ne postoje mediji preko kojih bismo mogli istine saopštavati i objašnjavati narodu. Taj problem moramo rešiti da bismo narod pripremili da se bori protiv izdaje.
Preporuke:
121
4
7 nedelja, 03 mart 2013 23:34
Drinko Končarević
"Preraspodela prirodnih bogatstava"? Nema tu nikakve preraspodele, postoji samo zakon sile, odnosno uzimanja, otimanja a ko se suprotstavi, zakon pravednog ubijanja i uništavanja. Sve ostalo u tekstu je u redu. Ovakvo stanje može da traje još najviše godinu dana.
Preporuke:
80
4
8 ponedeljak, 04 mart 2013 00:04
srb a ne srp
Na delu je i treci rat i TIHI GENOCID NAD SRBSKIM NARODOM.
Preporuke:
66
2
9 ponedeljak, 04 mart 2013 00:53
@ Marko Gay
1. Za goli život
2. Protiv dušmana-dželata
3. Za opstanak

Da nedođe do zabune, EU je stvorena da privredno ukroti Nemačku. Nažalost sada Nemačka kroti Evropu u ekonomskom i političkom smislu. NATO im je zadnji okov koji ih još delimično na zemlji drži.
Preporuke:
63
5
10 ponedeljak, 04 mart 2013 01:07
Šanga
Gaju.
Vaša poruka i stav nisu jasni. Jasno je da su se Srbija i srpski narod u Drugom svetskom ratu borili za slobodu od naci-fašističkog okupatora, protiv rasizma "više rase", protiv genocida nad svojim i drugim narodima u Evropi. U toj borbi su bili veoma važan deo zajedničkog savezničkog fronta protiv sila osovine. Da li je, po vama, to bila pogrešna opcija, da li je borbu za slobodu trebalo prepustiti nekom drugom, da li je trebalo dopustiti pobedu fašizma i nacizma? Srbija danas treba da bude protiv povampirenja rasizma iz krila pojedinih "demokratskih država" (šta odražava politika "štapa i šargarepe", politika uslovljavanja, prevaspitavanja?), neofašizma i neo-nacizma, protiv ponižanja i otimanja tuđih teritorija. Ja tako shvatam i podržavam jasne poruke autora.
Preporuke:
60
1
11 ponedeljak, 04 mart 2013 01:58
Odbrana i poslednji dani
Ranije su napravljene greške. Rusi nikako nisu trebali povući svoje rakete sa Kube. Uslov je bio da Amerikanci povuku svoje raketne sisteme iz Turske. Rusi su pravili trule kompromise na svoju štetu. Evo sada su dobili "Patriot" u Turskoj. U to vreme zbog takvih stvari umalo da ne dođe do nuklearnog rata, a sada je prošlo kao da se ništa i nije desilo. Doduše, Rusi su valjda odlučili da u Sredozemlje pošalju flotu. Moguće da je to odgovor na "Patriot" u Turskoj.
Preporuke:
27
1
12 ponedeljak, 04 mart 2013 01:59
@Marko Gay
A za koji evropski narod je trebalo da se bore?
Mozda za Ennglesku, Francusku...ciji piloti posejase bombe po gradovima Srbije?
Bezobrazna zamena teza, Srbi su se borili da sacuvaju zivote svoje i svoje dece, EU prima, tvrdo verujem, poslednju zemlju u svoju zlikovacku organizaciju, Hrvatsku, gde nestade netragom na stotine hilhada Srba, je li to bio motiv da se pogine za evropske zemlje?
Preporuke:
62
1
13 ponedeljak, 04 mart 2013 02:17
Anka Krajina
Rambuje je bio ultimatum SAD gori od ultimatuma Austrougarske 1914. Zahtevan je pristanak na kapitulaciju i okupaciju cele SRJ.

I sad su to dobili!
Posle 13 godina uspeli su da formiraju SVOJU vladu, koja ima jedan jedini zadatak: sprovesti u delo sve zahteve okupacionih snaga! Bez ijednog metka! Zavijeno u celofan, molitvene doručke, Katin ručak etc.
Najviši nivoi su poslednji koji pregovaraju. Kad vrh pogreši, nema toga ko će ga ispraviti.

Ne bih rekla da je greška. Pre će biti "dobro" obavljen zadatak.
Jedini, koji to može popraviti je narod. Počistiti sa NATO-poslušnicima.
Da li je u ovome trenutku narod za to sposoban? Jest' sposoban, al' da li je spreman?
Preporuke:
61
3
14 ponedeljak, 04 mart 2013 02:38
Peter RV
Kad u nijednoj post-petooktobarskoj vladi nije bilo mjesta za intelekt g. Zivadina Jovanovica, sto nam ostaje sem zakljucak da je Srbija jedna skroz trula drzava, vodjena od oportunistickih mediokriteta.
Kad se odbacuju ovakvi talenti sto se moze ocekivat?
Uporedimo samo Kostunicu,Nikolica, Tadica,Vucica ili Dacica sa ovim gospodinom, pa cemo shvatit koliko da je Srbija postala jedan teski, teski bolesnik- mozda u terminalnom stanju.
Preporuke:
51
3
15 ponedeljak, 04 mart 2013 02:57
Slavomir Srpski
Na stranu što u Briselu niko ne posreduje, već SAD, VB i Nemačka, preko Eštonove, nameću svoju volju Srbiji. Bez opasnosti da im se u to „mešaju“ Rusija, Kina ili bilo ko drugi.

Zao mi je da Jovanovic uporno ponavlja sablone, bez da da neke nove i korisne analiticke poglede. Treci svetski rat vec traje od tkzv hladnog rata, ali i vrucih u Koreji, Vijetnamu, Kubi, Irak, Agrntina.. i drugi, pr nego sto dospe na Srbe.

Iako je velika graska da se sa OUN stvari prebace na Eulex, teza da se u to ne mogu da mesaju Rusija i Kina pada u vodu. Mogu, da hoce, naravno. Ali komotnije je da se gleda iz SB, i da se daje principijelna podrska. Jer one na terenu se sami odrekose Rusi u avgustu 2003, a koja nam je bila znacajna i ne biu dovela do proglasavanja "nezavisnosti". Ali i diplomatska u toj volji hramlje: da zele mogu da se mesaju davanjem dvojnog drzavljanstva Srbima na KIM (sto molise), pa da se onda legano mesaju trazeci zastitu prava tim novonastalim ruskim drzavljanima. Zar ne?
Preporuke:
13
28
16 ponedeljak, 04 mart 2013 03:33
Marko Gay
@ Šanga

Jasno je da su se Srbija i srpski narod u Drugom svetskom ratu borili protiv rasizma "više rase"


Zasto su Srbi onda stali na stranu britanskih kolonijalista, koji su svoj osvajacki pohod na svet pravdali upravo navodno civilizatorskom ulogom svoje vise rase?

Zasto su Srbi u Drugom svetskom ratu stali na stranu americkih rasista, koji su surovim apartheid zakonima crncima zabranili voznju u autobusima kojima se prevoze belci i boravak u restoranima rezervisanim za belce?

Kako ste se vi to “borili protiv rasizma”, boreci se na strani rasista?
Preporuke:
17
32
17 ponedeljak, 04 mart 2013 03:46
Marko Gay
@anonimni

Za goli život


Pre 27. Marta 1941-e nisu postojala nikakva borbena dejstva na teritoriji Jugoslavije; dakle o borbi Srba “za goli zivot” nije bilo ni govora.

Uprkos tome, Srbi su 27. marta 1941-e odusevljeno pozdravili britansko preuzimanje Jugoslavije vojnim pucem i ukljucenje Jugoslavije u rat na strani Britanije.

Zalosno je sto pokusavate da opravdate srpsku podrsku i pomoc britanskom i americkom rasizmu.

EU je stvorena da privredno ukroti Nemačku.


EU je stvorena radi pobede nad Rusijom, a ne da bi se ukrotila Nemacka.

Plan da se privredno ukroti Nemacka je predvidao trajnu podelu nemacke drzave na 4 dela kao i podelu njenih preduzeca (npr IG Farben). Od plana se brzo odustalo zbog “opasnosti” od komunizma.

Umesto slabljenja, odluceno je da se ujedine i ojacaju Nemacka i Zapadna Evropa, da se od njih napravi blistavi izlog kako bi se zasenilo stanovnistvo Istocne Evrope i tako pobedila Rusija (SSSR).
Preporuke:
35
22
18 ponedeljak, 04 mart 2013 08:13
Sinisa Bogdanovic
Za "Veselog" Marka: Pobrkao si loncice. Mi smo bili protiv fasista i ugnjetavaca. I protiv njih smo se borili. A ne "za ameriku i englesku"! Dakle, bili smo protiv onih koji su pravili gasne komore, ubijali milione i trazili da budu visa rasa. A nasa braca Rusi su isto slobodarskog duha i hvala im za oslobodjenje (mada im vrlo zameram za dovodjenje t.i.t.a. ali kako ce vreme pokazati, njega nisu Sovjeti doveli vec cercil).
P.S. Mala i velika slova nisu slucajnost!
Preporuke:
42
2
19 ponedeljak, 04 mart 2013 09:13
Ljuba
@ Marko Gay

Pa borili smo se da idemo u grob! To smo deklarisali kao premisu. Što je bilo i više nego prihvatljivo i za amere i švabe.
Preporuke:
16
12
20 ponedeljak, 04 mart 2013 09:14
@Gay
Sta pricas covece?
Svi ti lepo objasnise za sta su se Srbi borili, nacrtase ti, a ti opet svoje "na cijoj ste se strani borili" , itd...
Da li bi bio zadovoljan da su se, kao Hrvati, tukli za Hitlera kod Staljingrada?
Ne mogu da verujem da postoje ovakvi provokatori...
Preporuke:
40
4
21 ponedeljak, 04 mart 2013 09:41
subotičanin
Gospodin Jovanović je sve izmešao; svet nije crno-beli. U svojoj želji da opravda katastrofalnu politiku nesnalaženja Beograda od kraja osamdesetih pa sve do sada, sve pokušava da objasni postojanjem "zlog" Zapada i "dobrog" ostatka sveta. Svaka intervencija NATO zemalja, bilo gde u svetu, rezultat je višegodišnjih i višedecenijskih sukoba u dotičnim regionima. Repubika Mali je tipičan primer za to: dolazak Francuza je među hrišćanskim stanovništvom dočekan sa suzama radosnicama jer je zbog ekstremista tipa Al Kaide život hrišćana bio apsolutno ugrožen (brutalni masakri i kasapljenja). Slično je i u svim ostalim intervencijama koje su u savremenom svetu neophodne. A ako ih ne čini NATO, činiće ih odmah neko drugi. Rusija je tek malo uspela da se trgne iz bede koju je komunizam ostavio, a već je vojno ušla na teritoriju suverene Gruzije (Abhazija i Južna Osetija) mada to srpskim nacionalistima nije smetalo. Kina je porinula svoj prvi nosač aviona a već provocira Japan, i ugrožava mir !
Preporuke:
5
65
22 ponedeljak, 04 mart 2013 10:01
brm
dokle će naši političari da brinu brige Rusije...
ako "zna" da je SAD htela da "ispravi grešku Ajzenhaurea" (koaj je uzgred ispravljena 1951. ulaskom u savez sa turskom i Grčkom tj. NATO pakt)i zna da je najmoćnija sila, što je isturio svoj narod da vojuje za ruske interese kad su se i sami Rusi povukli sramno iz svojih projekata Rumunije i Bugarske...
Preporuke:
6
34
23 ponedeljak, 04 mart 2013 10:07
sale nacionale
Jako dobar tekst jednog ministra spoljnog "stare škole". Pre dolaska "kaubojske diplomatije", to je bila cenjena veština i mogli su da je obavljaju samo najiskusniji i učeni kadrovi. Posle smo za ministra spoljnog imali jednog Vuka Draškovića koji je išao u Vašington po zadatke umesto u Beograd...

Ništa novo nije rečeno ali problem je što danas niko ne sme ni ovo da kaže jer bi to bacilo sumnju na stvarne ciljeve naše Vlade i njihovu politiku. Eno ga Tači koji svake nedelje referiše (raportira) "svom parlamentu" i on je veći "državnik" od ove naše bolumente.

P.S. Vidim da se dosta energije troši na polemisanje sa plaćenim provokatorima (ili provokatorom sa više imena). Moj savet je: "ignorisati ih"
Preporuke:
35
2
24 ponedeljak, 04 mart 2013 10:26
brm
univerzalni "argument" kad bilo ko pomene očigledno: "Vidim da se dosta energije troši na polemisanje sa plaćenim provokatorima"
molim da mi se isplati tridesetogodišnja zarada već jednom ..osiromaših gledakjući amatere patriJOote kako se useljavaju u tuđe stanove po DorČolu i Vračaru, nakon par nadahnutih rodoljubivih beseda
Preporuke:
8
32
25 ponedeljak, 04 mart 2013 10:35
MM (1. deo)
Neko ovde reče da treba ponovo da sednemo u školsku klupu i u pravu je.

Ajde malo da "premotamo film" ali ovaj put bez ideologije i sa svešću o tome s kim imamo posla:

Drugi sv. rat u Evropi, Hitler je pokupio sve na brzinu, Velika Britanija se još uvek nekako drži, otvoren istočni front. Gde su Ameri? Ćute i čekaju po onoj staroj "dok se dvoje svađaju, treći koristi". Imaju dve opcije:
1. Pomoći Velikoj Britaniji
2. Pomoći Nemačkoj.

Ako se odluče za jačeg (br 2), samo će da osiguraju ono što je već očigledno i pri tom ništa ne dobijaju, Hitler će kontrolisati Evropu.
Ako se odluče za slabijeg (opcija 1) dobijaju mogućnost da kontrolišu sve, jer slabiji kasnije neće moći da se suprostavi. Naravno da su se odlučili da uzmu sve.

Dolazi "mir" i Ameri ubiru dividende nekoliko decenija. Postavlja se pitanje i kako kontrolisati tu Evropu. Pa najjednostavnije je poveriti zadatak najposobnijem: Nemačkoj. Već su pokazali da umeju. Za sve vreme "hladnog rada" imali su svoje
Preporuke:
30
0
26 ponedeljak, 04 mart 2013 10:36
gavrilo
OVakve tekstove treba stalno obnavljati, stalno da ih napamet naučimo!!!
Preporuke:
27
0
27 ponedeljak, 04 mart 2013 10:38
MM (2. deo)
ljude na

ključnim mestima među narodima koje su svojevremeno porobili. Pa i Jovanka broz je rekla da je Stane Dolanc bio hitlerjugen i Nemački agent. Sigurno je da nismo mi bili jedini sa takvim krticama u samom vrhu.

I šta imamo danas? Nemačka kontroliše Evropu a Ameri kontrolišu Nemačku. Nemačka preko eura presipa dobra Evrope u sebe a Ameri preko dolara presipaju dobra sveta u sebe. Da se Nemci nebi otrgli, Ameri ih drže "vezane na kratko": ključne tehnologije (nuklearna, raketna, avionski motori...) su im i dalje nedostupne dok iste imaju imaju podređene EU nacije Velika Britanija i Francuska koje služe kao lanac oko vrata Nemačkoj.

A gde smo mi u svemu tome i šta nam je činiti? Mali smo mi faktor da bi imali nekog ozbiljnog uticaja, dovoljno smo veliki samo da bi nekom od tih velikih poslužili kao povod za ostvarivanje nekih drugih interesa, ništa više od toga.
Preporuke:
29
0
28 ponedeljak, 04 mart 2013 10:40
MM (3. deo)
Mi treba da gledamo kako sa sačuvamo živu glavu kao što reče neko gore a da bi to uradili treba da znamo ko su nam neprijatelji i zašto, ko su nam prijatelji i zašto, koji su interesi jednih i drugih, koje su metode ostvarivanja interesa jednih i drugih... Najčešće do danas nismo znali baš sve odgovore na ova pitanja, zato i prolazimo kako prolazimo.
Preporuke:
31
0
29 ponedeljak, 04 mart 2013 12:05
Marko Gay
@ Sinisa Bogdanovic

bili smo protiv onih koji su ubijali milione i trazili da budu visa rasa.


Hajde da proverimo tu vasu tvrdnju.

Evo, navedite mi konkretno, kada ste vi to bili protiv britanskih rasista za vreme Drugog svetskog rata?

Neki konkrenti primer otpora britanskim kolonijalistima, koji su ubijali milione i trazili da budu visa rasa?

Ili mozda potajno obozavate Britance, pa brojite samo ono sto ne valja kod njihovih neprijatelja, a Britaniju vidite kroz roze naocari?
Preporuke:
10
20
30 ponedeljak, 04 mart 2013 12:09
Beograđanin
Pod rečenicom 'Nešto slično kao što je SFRJ bila naterana da svojom sudbinom plati jedinstvo EU u Mastrihtu', Jovanović misli na na činjenicu da se početkom 90-tih mnoge evropske zemlje zapravo NISU slagale sa nemačkom politikom da se Jugoslavija razbije, ali da su popustile pod pritisku Berlina navodno 'da bi sačuvale evropsko jedinstvo'. Ali i to je jedan smokvin list, jer je pravi razlog njihovom popuštanju njhihov podređen položaj prema Nemačkoj u EU.

A kakav je tek položaj malih zemlja u EU, i posebno kakav bi bio naš položaj u zajednici gde je najjači igrač nama ujedno i najneprijateljskije raspoložen - izlišno je i govoriti.
Preporuke:
29
0
31 ponedeljak, 04 mart 2013 12:42
@Marko Gay
Opet Marko Srbima da su pomagali Britance u njihovim kolonijalnim ratovima!?To ce reci da je trebalo ostati sa Hitlerom?!?Marko pokusava da provokacijama koje nemaju mnogo veze sa logikom i zdravom pamecu nametne diskusiju o svojoj izmisljenoj teoriji. Ima slicnosti sa nametanjem EU teorije o Srbima kao genocidnom narodu!
Preporuke:
24
2
32 ponedeljak, 04 mart 2013 12:54
sinter
Dajte ljudi ne primajte ce na Veselog, zar ne vidite da troluje.
Preporuke:
23
1
33 ponedeljak, 04 mart 2013 13:51
Marko Gay
@ anonimni

Marko pokusava da provokacijama koje nemaju mnogo veze sa logikom i zdravom pamecu nametne diskusiju o svojoj izmisljenoj teoriji.


Zvanicna politika rasistickog apartheida koja je u SAD sprovodjena sve do 1954 (s pravom glasa za crnce osiguranim tek 1965-e), nije izmisljotina nego istorijska cinjenica.

A to sto se u srspkim skolama to ne uci, pa Srbima notorne cinjenice deluju kao izmisljotine, samo podvlaci moju tvrdnju da Srbi ne razumeju sta je bio predmet spora u Drugom svetskom ratu.

Kao sto se iz prilozenih cinjenica vidi, predmet spora NIJE bio rasizam.

Dok ne progledate bar u ovim elementarnim stvarima, nema nacina da se oslobodite.
Preporuke:
12
14
34 ponedeljak, 04 mart 2013 14:09
brm
@ MM (3. deo)
i? ko su nam prijatelji?

@ marko momčić (a ne veseli)
i? šta je bio pravi povod 2. svetskog rata?
Preporuke:
4
3
35 ponedeljak, 04 mart 2013 16:25
Slavomir Srpski, @Marko Gay
Citiram:"Kao sto se iz prilozenih cinjenica vidi, predmet spora NIJE bio rasizam."

Naravno da ne. Predmet spora 27.3.41 nisu bili ni amerikanci ni englezi (obadva onda jos rasisticka drustva). Naprotiv, niko (osim engleskih spijuna i organizatora antisrpskog puca) nije znao da su tu uopste i umesani Englezi. Stoga smo i naseli na tu britansku podvalu i stvaranja od Srba zrtvene jarce za odbranu Londona (onda je bila potpuno sama u Evropi protiv Hitlera).

Iako komunisti to nisu organizovali, za njih je bilo prijatno da se nespremni Srbi predaju Hitleru na razbijanje kraljevine. Odlicno da bi se onda pocela revolucija boljsevizma u razorenom drustvu, bez vojske i policije. Ali Staljin je naredio da ne otpocnu borbu protiv ondasnjih saveznika Nemaca, pa su komunisti samo sa strane gledali i jos se bolje organizovali, dok se kraljeva vojska razbijala i kralj bezao iz Srbije.

Tek kada je Hitler pregazio ugovor sa Staljinom, poceli su domaci komunisti da se kite 27 martom.
Preporuke:
18
2
36 ponedeljak, 04 mart 2013 16:33
MM @brm
@ MM (3. deo)
i? ko su nam prijatelji?


Eeeeeeeeee, prijatelju moj, pa to je jedan od grmova u kojem leži zec! :)

Ja bi mogao da sastavim moju, privatnu listu prijatelja Srbije, ali sumnjam da bi se sa mojom listom složilo 80% Srba. Složilo bi se možda 40% Srba. Sve dok se s nekim "listama" ne složi većina Srba, MI NE ZNAMO ko nam je prijatelj a ko ne. Mislimo da znamo ali... I to je i suština posta.
Preporuke:
13
0
37 ponedeljak, 04 mart 2013 16:58
@Ljuba
pre će biti da su se deklarisali da ne budu ničiji robovi.
Preporuke:
11
0
38 ponedeljak, 04 mart 2013 17:00
brm
MM @brm
slažem se i za grmove i za zečeve
Preporuke:
1
8
39 ponedeljak, 04 mart 2013 17:40
Slavomir Srpski
Mija razocaranost ponavljanjem sablona iz dvedesetih od strane iskusnog poznavaoca Rusije, i bivseg ambasadora Jovanovica je velika, moram priznati.

Jer ocekivao sam da on kao strucnjak pokaze koje su bine osovine ruske politike prema Balkanu u poslednjoj deceniji, i kako se objasnjava njihovo napustanje i vojnog prisutstva koje su imali na KIM avgusta 2003. Sto je potpuno ostavilo KIM i Srbiju u rukama NATO sila.

Verovatno da je ondasnja Rusija zelela da se ekonomski jace uvuce u EU, da udje u STO trgovinsku organizaciju, i da sa NATO postigne sporazum da ostanu u KIM ali da se dalje ne priblizavaju njenim granicama, niti da tamo grade raketne "stitove". Period od 2002 na ovamo je onda video i jaku saradnju sa NATO (per raketa u Rumuniji i Poljskoj), cak i do saradnje logistike i transporta za NATO trupe u Afganistanu.


Sve to dovoljno pokazuje racionalnost ruske politike i njene odluke da KIM ostavi NATO, ali da za uzvrat u preostaloj Srbiji kako-tako zadrzi svoju ulogu.
Preporuke:
6
14
40 ponedeljak, 04 mart 2013 18:14
Živadin Jovanović
Napomene povodom nekih komentara.
Osnovni smisao teksta je da podseti na velike ljudske žrtve, razaranja i prave ciljeve agresije NATO pre tačno 14 godina. Da podseti na potrebu pamćenja.
Nije reč o tome da li su ocene nove, ili poznate.To je relativno, kako za koga, već da li imaju razloga, da li u datom vremenu ima potrebe da se iskažu. Ako predstavnici agresorskih zemalja, danas, posle 14 godina ponavljaju laži o raѕloѕima ѕa kršenje osnovnih civilizacijskih, pravnih i moralnih normi, onda Srbija ima, ili treba da ima, bar dvostruko više razloga, da ponavlja istinu. Raѕume se da to nekome smeta. Ali šta se tu može. Ne treba svakome ugađati.
Srbija je odustala od svoje i pšrihvatila tuđu, zapadnu rezoluciju pred GS UN odlučujući se da joj je bolji kolosek EU za pregovore o KiM, nego kolosek UN.Istorijska, fatalna greška. Sada EU davi Srbiju, kao što je davila i zadavila i SFRJ i SRJ. Da li je realno bilo očekivati da se Rusija, ili Kina usprotive predlogu Vuka Jeremića u GS?
Preporuke:
30
3
41 ponedeljak, 04 mart 2013 18:33
Živadin Jovanović
Neko postavi pitanje - zašto je Srbija u Drugom svetskom ratu bila na strani rasističkih SAD, VB. Teško je poverovati da neko to ne razume. Ipak, Srbija i srpski narod, tada su kao i uvek u istoriji, bili na strani slobode. A 1941-45. sloboda i ljudski rod su bili ugroženi od najvećeg zamislivog ѕločina protiv čovečanstva - fašizma i nacizma, od fabrika smrti, gasnih komora i genocida. Srbija se nikome nije pridružila. Iako mala, rat za slobodu je povela pre mnogih velkih. Zato ima pravo da vodi računa o svom dostojanstvu. da se nikome ne ponižava ni danas, ni u buduće. Pogotovu, da ne moljaka ni za kakve datume, najmanje da ih plaća svojim sduverenitetom i integritetom. Nije kraj sveta ako bar pokša da se izvuče iz žrvnja za mlevenje. Brisel, Berlin i Vašington treba da poštuje, ali ne da im veruje. Ne treba ni da seda za sto sama ako su na drugoj strani zajedno SAD, VB, Nemačka, EU, NATO. Da tu je i Tači, koji statira.
Preporuke:
33
2
42 ponedeljak, 04 mart 2013 18:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor ...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma...jebote led,nije mi jasno-svi vas i samo vas mrze,pa se čak i nezahvalni susjedi drznuli obranit od vas,zamislite obraza,nedat srbima da rade sta i je volja...
Preporuke:
5
34
43 ponedeljak, 04 mart 2013 18:50
ALKOHOL-AR
ponedeljak, 04 mart 2013 17:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?


TVOJ PROBLEM ! a sad nemoj više da nas smaraš ...
Preporuke:
25
3
44 ponedeljak, 04 mart 2013 19:33
Ante
Autor Srbiji daje potpuno neopravdano važnost koju nema. To nije bio početak 'trećeg svetskog rata' već samo kazna maloj ali agresivnoj zemlji za njene imperijalne težnje. To malo isprobavanja oružja po Srbiji ne može se usporediti sa pet godina granatiranja Sarajeva ili Vukovara npr. Zato je i ovolika kuknjava pretjerana i samo narodu skreće fokus od važnijih stvari.

A važnije stvari su saznanje da se agresija i teritorijalna ekspanija ne isplati ako je agresor mali i slab kao što je Srbija.

Agresija i teritorijalno širenje je privilegija velikih i moćnih.
Preporuke:
7
32
45 ponedeljak, 04 mart 2013 19:53
Nele
Vidim većina zna koji su neprijatelji Srbije. Ali ajde mi kažite onda zašto milioni Srba rade u tim neprijateljskim zemljama i podižu njihovu privredu da bi bila još moćnija i agresivnija.

Što ne idu u Rusiju da tamo pomažu zemlje koja je saveznik.

Kada na todgovorite znaćete rešenje i razloge zašto se sve ovo dešava. A znaćete i šta će da se dešava u budućnosti. Isto ko i do sada, jer Srbi će i dalje da rade za neprijatelje u neprijateljskim zemljama. Ništa tu neće da se menja
Preporuke:
6
23
46 ponedeljak, 04 mart 2013 20:21
MR
Marko Gay. Koji ti je bre đavo? Braniš naciste. Tvrdiš da su Englezi gori. Da nisu dobri, to znamo, ali mi smo više osetili nemačku dobrotu. Neka se žale bivše engleske kolonije, mi smo imali daleko više problema sa Nemcima, i to u dva velika rata. Izgleda da tebi nije jasno da su Nemci krivi za nekih 100 miliona ljudskih života izgubljenih u dva svetska rata. Da, i Englezi su bili rasisti, ali ni približno toliko koliko Nemci i njihovi satrapi. Zar nisi čuo za šest miliona Jevreja poubijali, i to samo za početak? Na redu su bili Sloveni.
Preporuke:
18
1
47 ponedeljak, 04 mart 2013 20:39
@Marko Gay

Pre 27. Marta 1941-e nisu postojala nikakva borbena dejstva na teritoriji Jugoslavije; dakle o borbi Srba “za goli zivot” nije bilo ni govora.


Pa kako su prošli do 27. Marta 1941 poljaci i česi? Odnosno sloveni antifašisti? A srbi su bili antifašisti.
Preporuke:
14
2
48 ponedeljak, 04 mart 2013 21:16
Bob
Vrlo mi je zanimljiva ova intelektualna vežba koju Marko Gej sprovodi sa amaterima analitičarima i istoričarima. Tako povremeno opravdava svoj nadimak :)
Preporuke:
12
2
49 ponedeljak, 04 mart 2013 22:12
!!!

ponedeljak, 04 mart 2013 17:34
alkar
meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju?samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor ...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma...jebote led,nije mi jasno-svi vas i samo vas mrze,


Niko nas ne mrzi samo vi! Oni imaju svoju računicu i oni svoj posao rade hladno i savesno, dok kod vas moraju ruke biti krvave do ramena da bi zadovoljili sopstvenu mržnju i krvoločnost i to od 1914 pa do dan danas.
Preporuke:
17
2
50 ponedeljak, 04 mart 2013 23:06
SRBIN
U kontekstu ovog teksta u kome se u osnovi piše o međunarodnoj zavjeri, projecirano na teritoriju BiH imamo ODLIČAN tekst muslimanskog intelektualca Prof.dr. Besima Spahića, na linku:http://www.kurir-info.rs/spremili-nam-novi-gradanski-rat-nema-nam-spasa-clanak-155322 Znači nisu svi muslimani za svađu sa Srbima.Čak velika većina nije ali su oni zagriženi nacionalšovinisti glasniji.Svi oni muslimani koji se javno ograde od nacionalšovinizma takvih poslije u svojim sredinama imaju strašne probleme.
Preporuke:
15
0
51 ponedeljak, 04 mart 2013 23:28
SRBIN
Kao profesor dr. Spahić uveliko mnogi misle, samo je problem u vladajućoj ideologiji, to jest oficijelnoj politici.

Mislim na ovo što na linku:

http://www.kurir-info.rs/spremili-nam-novi-gradanski-rat-nema-nam-spasa-clanak-155322
Preporuke:
11
0
52 ponedeljak, 04 mart 2013 23:37
SRBIN
Za muslimane je prvi čovek Al Fatih zato što je doneo islam, a drugi je Alija Izetbegović. Ne znaju da je Al Fatiha rodila ćerka nemanjićke dinastije,ćerka Lazara i Milice. Imam sreću, iako sam Besim Spahić, da sam Vlah čiji su preci prešli na islam. Sad bi ja morao mrziti Vlahe. Volim više Vlahe nego planinu Vlašić", ističe Spahić.

Na linku:

http://www.kurir-info.rs/spremili-nam-novi-gradanski-rat-nema-nam-spasa-clanak-155322

Jako zanimljivo, ko je bila majka Mehmeda el Fatiha, Turskog osvajača...
Preporuke:
13
0
53 utorak, 05 mart 2013 02:40
Ultravizitor
Što se tiče Srba sve stoji. Mal ispravka je u vezi početka Trećeg Svetskog rata. To je bio tata Bušov rat u Iraku. Srbija je prolazna stanica. Što se tiče intenziteta, kada je u pitanju udaranje po tuđoj onda je intenzitet slab. Kad udara o našoj onda nije za potceniti. Liocemerje je dominirajući fenomen ovog rata jer i poret potoka krvi nijedna manifestacija sveopšteg bratstva i ljubavi nije otkazana. Srbi se laktaju da se uvuku okupatorima. Sve bi dali da im glavne ubice pruže ruku i da auskoče u vagon. Do tada je prividna rezervisanost. Da nije tačno to što kažem, Srbi bi imali bar neku simpatiju u svetu. Ovako, sami sa sobom i uspesima Ćokovića.
Preporuke:
3
1
54 utorak, 05 mart 2013 06:36
Kiza
Pozdrav gospodinu Jovanovicu i hvala za lep clanak. Medjutim imam zamerku na ovu naivnost:"..Srbija je odustala od svoje i pšrihvatila tuđu, zapadnu rezoluciju pred GS UN odlučujući se da joj je bolji kolosek EU za pregovore o KiM, nego kolosek UN.Istorijska, fatalna greška..."Gospodine Jovanovicu nikad ovo nije bila greska, nego 100% plan. U ovom trenutku u Srbiji na vlast mogu doci samo oni koji sluze Zapadnim interesima, cak se utrkuju ko ce vise da ponudi od narodnog (ne od sopstevnog). Ovakva aukcija svih srpskih dobara, pa i moralnih vrednosti je unikatna u istoriji: sve i svja srpsko samo za koji mesec vlasti vise.
Preporuke:
9
0
55 utorak, 05 mart 2013 09:53
Čini se
Čini se da je analogon vrha Kubanske krize prošao i da su Rusi odneli pobedu. U tom svetlu možda treba sagledavati situaciju. Bez obzira da li se radi o kontrolisanom ratu ili, ne, efekti u Srbiji su analogni.
Preporuke:
5
0
56 utorak, 05 mart 2013 10:41
mila w.
Treci svetski rat izbice kako bi zapadne zemlje sebi obezbedile potrebne resurse, energetiku, hranu. To se vec dogodilo zadnjih godina u podrucju Mediterana. Svi putevi kojima dolazi nafta, sirovine i hrana moraju biti prolazni. Radi se ovde o preventivnom ratu koji se nece prekidati.
Preporuke:
8
0
57 utorak, 05 mart 2013 11:25
Šanga
Antu

Samo vam se čini da je reč o preuveličavanju značaja Srbije, kao što vam se da vjno jači imaju prava na sve.
Jeste li zaboravili da je prvi svetski rat počeo nakon što je Austro-ugarska okupirala BiH, a Drugi nakon što je Hitlerovska Nemačka okupirala Sudete! Da li vam, možda, pada na pamet neka analogija?

Hitlerova strategija je bila "Drang nah Osten". NATO-vska danas "širenje na Istok".
Preporuke:
10
1
58 utorak, 05 mart 2013 11:46
Rade Plecas
Hvala vam gospodine Jovanovicu za odlican clanak, za vasu hrabrost i postenje da pisete istinu u ovo doba kad su izdajnici na vlasti i kontroliraju medije s kojima nam ispiru mozak.
Preporuke:
8
1
59 utorak, 05 mart 2013 12:04
Ludi Vanko
Bravo ministre.Drago mi je što imamo ljude kadre da vide dalje od mnogih.I još mi je draže što su to ljudi iz centralne Srbije koju mnogi Srbi iz drugih krajeva, po nekad s pravom , bagatelišu.Nikolića pomoću Bajčetine, ovoga iz ovog onoga iz onog razloga i što to po nekad izgleda logično i pravedno.A nje tako Srbi iz centralne Srbije su isto trako verni naciji, isto je tako razumeju i vole ali ih je Tito, svojom partijnošću, oterao iz politike.Politika sa toliko velikim lažima, umne Srbe iz ovih krajeva nije zamnimala i bežali su u oblasti gde mogu bez kontrole da se izraze.A evo Vi im i Vas prezimenjak koji je bio pre vas , obojica imate izuzetneo tačne analize stanja i perspektiva u međunatrodnim poslovima.Hvala što ste prag razumevanja sveta podiigli na tako zavidan nivo.
Preporuke:
7
1
60 utorak, 05 mart 2013 12:18
Rade Plecas @ alkar
“ … meni nije jasno zasto je nato na balkanu napa rs i srbiju? … samo vas i baš vas a druge nije!?nikako ja nać odgovor … “

Zato sto hoce da vladaju ovim prostorom. Ne zele da ovdje postoji samostalna, nezavisna drzava. Zele male, siromasne, banana drzavice, s marionetama na vlasti koje mogu potpuno da kontrolisu. Zato su razbili Jugoslaviju, a sad dalje razbijaju Srbe jer su oni jedini narod sa podrucja bivse drzave koji zbog svog broja, culture i tradicije zeli i moze da formira drzavu koja ne bi bila pod kontrolom Zapada.

“...mora da je to neka vatikansko-njemačka ujdurma... “

Pa jeste i to je bitan detalj u cijeloj prici. Geo-politicki interesi se vrlo sporo mijenjaju. Latini bi rado izbrisali sve Bizantince, a Svabe bi da se sire. Nista novo pod kapom nebeskom ….
Preporuke:
9
3
61 utorak, 05 mart 2013 12:31
Rade Plecas @ alkar
“… nezahvalni susjedi … “

Pa jes, pali ste na propagandu - svi soldi isli u Beograd, samo da eliminirate Srbe pa ce te postati Svicarska, tisucljetna hrvatska drzava, hrvatska strojnica na hrvatskom ramenu itd, itd….

Kad ono, skoro 50 milijardi duga, preko 20% nezaposlenih...

Sve u svemu, klasicna prastara, ali uvijek efikasna taktika - zavadi pa vladaj. Bilo bi smjesno da nije tragicno
Preporuke:
11
3
62 utorak, 05 mart 2013 13:38
alkar@rade plećaš
kako vi to naivno protumačiste,ka da smo mi bas tako naivan narod...mi samo nismo tili da nan vi budete gazde jer ste nan dodijali sa tim histerijama-sve srpsko,svi srbi(pokatoličeni),sve srbija.zanemarili ste nasu 1400-godisnju prisutnost na prostorima danasnje hrvatske u dijela crne gore i bosne.imate i ispravu pape (vatikanski muzej)iz 9.st u kojem priznaje rex croatorum iliti kralja hrvatske i njegovu drzavu od jadrana do drave ...sta je tesko bilo razmisljat susjedski i u mirnom tonu rijesit sve ka sta su i u čehoslovačkoj i u sssr-u.nudili smo van konfederaciju,ovensov plan,plan z4,u bosni su van nudili jedinstvenu drzavu sa sva tri konstutivna naroda ali sve ste odbili jer ste imali na umu VELIKU SRBIJU na stetu svih susjeda-bili ste naoruzani do zuba i imali jna u rukama ,krajisnike i četnike,sanu i spc..i nista.i mi i svit smo pripoznali sta oćete i zametili ste krvavo kolo jer ste mislili da je rusenjem komunizma i berlinskog zida svanuo dan za veliku srbiju.avaj,dockan!
Preporuke:
2
12
63 utorak, 05 mart 2013 13:45
alkar@rade plećaš
ako nama eu bude gazda ,biće dobro jer ćemo se rijesit balkanskih navika -lopovluka,lazljivih političara,mita,korupcije..barem ćemo imat sansu za razvoj.a drzavu nan niko neće ukrast a ni autocestu smotat ka sag pa je odnit..ako nan se ne svidi mi izlazimo,ćao eu!mirno, kako smo i usli.a ne ka od vas-od vas se čovik nemore odvojit već raton i uz zrtve.sta dalje vi od nas,čast liberalnoj,poštenoj,europskoj srbiji ali četnička nije dobrodosla.kad se riješite četništva i velike srbije doborodosli,do tada-prste dalje!naš dug je nominalno velik ali vaš je veći jer se gleda koliki dug ima udio u brutonacionalnom dohotku.provjerite.a nas će sigurno kupit eu(banke,ina,itd)ka i vas rusi.ista stvar.odrastite kao narod,ostavite se gusala i nacionalizama,mitova i zavrnite rukave.
Preporuke:
2
8
64 utorak, 05 mart 2013 13:49
Alkar@!!!
ko vas mrzi o glavi mu radilo!mi vas ne mrzimo-poštena,domaćinska,pravoslavna,uspjesna,velika srbija po pameti,radisnosti,dobrosusjedstvu,pismama,filmovima,humorom,hranom je DOBRO DOSLA.kako takoj srbiji mi zelili zlo tako nama bog pomoga na isti način.nikad protiv take srbije nebi ni ratova ni ruzne riči reka.ona druga srbija koja je klero-fasističko četnička,nazadna,nacionalistička,rigidna,svadljiva,četničko-ravnogorska NIJE DOBRO DOSLA.takvoj smo dali po nosu i mi susjedi i eu i nato.ne mri vas niko nego nevaljate,zasluzili ste sve sta vanm se dogodilo ili događa.potrudite se bit ka ona srbija na početku mog komentara i ja vas prvi volin!
Preporuke:
2
9
65 utorak, 05 mart 2013 14:01
brm
Alkar
ćetnici klerofašisti???
a ustaše ? masoni?
a partizani ? liberali?
odličan 5. prof Šuvar
Preporuke:
7
3
66 utorak, 05 mart 2013 16:18
Turas
Oni koji se "kunu"u V.Jeremića sada znaju razlog njegovog "postavljenja"u OUN.Dečko se opredelio.Provuko je tadićevsku prepariranu rezoluciju u UN- via- EU i od tada počinje parada mediokritetskih provodadžija za udadbu Kosmeta .Danas nam je kasno za debate.Ako se nečim treba nešto braniti onda zna se čime i kako se braćo Srbi brani otadžbina.Sve drugo je bla, bla...Ili uveseljavanje čitalaštva sa pro-ustaškim barabama,koji ne priznaju istoriske činjenice jer imaju s v o j u povjest .
Preporuke:
6
0
67 utorak, 05 mart 2013 16:43
papin vojvoda
Ovaj "alkar" je zaista bivši Srbin. Takve komentare mogu pisati samo bivši Srbi.
Sve mu je u bajkama. Kaži, vojvodo, barjaktaru, iz koje je dinastije taj tvoj kralj. Ko mu je otac, majka, žena i ko su mu deca. Čim je taj vladao sa pola bivše Juge, mora da je najmanje u rangu cara Dušana Silnog. S kim je ratovao i koje je bitke imao u stvaranju takove kraljevine?

imate i ispravu pape (vatikanski muzej)iz 9.st u kojem priznaje rex croatorum iliti kralja hrvatske i njegovu drzavu od jadrana do drave .


Znaš li možda šta još ima u "vatikanskom muzeju", a da ne sme ugledati "svetlo"?

Vi ste pravili blesavim Tomka Mrnavića, katoličkog sveštenika, koji je tvrdio da je poreklom Srbin, kao da je Srbin bio i Justinijan. A taj Tomko je radio u Vatikanskoj biblioteci. I još kaže da mu je teže od bolesti to što ne sme da kaže svoje poreklo. E, pa sad ti vidi šta govore ti koji bolje poznaju "vatikansku biblioteku". Nema šta, pravi si NDH historičar.
Preporuke:
7
1
68 utorak, 05 mart 2013 18:14
Rade Plecas @ alkar
“… kako vi to naivno protumačiste,ka da smo mi bas tako naivan narod… “

Mali je ovdje prostor za detaljnu analizu. Nabrojao sam nekoliko najcesce upotrebljavanih “argumenata” koje su koristili hrvatski nacionalisti u doba jacanja HDZ, a I prije.

“… mi samo nismo tili da nan vi budete gazde … “

To hrvatski nacionalisti neprekidno ponavljaju. Objasnite kako smo vam to mi bili gazde u SFRJ?
Preporuke:
2
1
69 utorak, 05 mart 2013 18:18
Rade Plecas @ alkar
“… zanemarili … nasu 1400-godisnju prisutnost … prostori … hrvatske … crne gore i bosne…. ispravu pape … 9.st … rex croatorum … “

Svi mi na ovim prostorima dijelimo jako turbulentnu proslost. Sad bih ja vama mogao “odgovoriti” nabrajanjem pazljivo izabranih historijskih detalja koji bi govorili u prilog srpskoj stvari ali necu. Radije bih vam ukazao na cinjenicu, (koju vi jako dobro znate), da je u Hrvatskoj sa HDZ-om na vlast dosla Hrvatska nacionalisticka struja kojoj je glavni cilj bila Hrvatska bez Srba...

“… ostavite se gusala i nacionalizama,mitova … “

Izgleda da ovaj savjet ne bi ni Hrvatima skodio ….

“… ako nama eu bude gazda ,biće dobro … balkanskih navika …. lopovluka,lazljivih političara,mita,korupcije….. razvoj…..ako nan se ne svidi mi izlazimo,….”

Razocaracete se, posebno kada dode vrijeme da pokusate izaci.
Preporuke:
4
2
70 utorak, 05 mart 2013 18:20
Rade Plecas @ alkar
“… dug je nominalno velik ali vaš je veći … “

Nemojte misliti da je meni drago sto iste i vi u ekonomskim problemima. Nisam ja hrvatski dug spomenuo da vas iritiram. Ipak, kad vec usporedujete hrvatski i srpski dug, razmislite malo i o tome da nas kaznjavaju, (pa i nije cudno da smo u nevoljama), dok su vama prijatelji, kao i Rumuniji, Bugarskoj …


“… i zavrnite rukave … “

Zavrtacemo mi rukave svi, I mi I vi I ostali, samo nam standard, kvalitet zivljenja nece biti dobar. Zivimo u interesantnim vremenima, kao u kineskoj poslovici. Ako hocete malo bolje razumjeti sta se desava probajte malo prosiriti horizonte, negledajte samo regionalno. Onda se od drveta ne vidi suma. Informirajte se malo o projektu za novi americki vijek, radovima intelektualaca kao sto su Naomi Klein, Noam Chomsky, Michael Parenti...
Preporuke:
5
2
71 utorak, 05 mart 2013 20:09
Viktor
Sjajna analiza iskusnog diplomate, ali vlast ne uvažava mišljenja razumnih ljudi.
Preporuke:
8
0
72 utorak, 05 mart 2013 22:36
!!!
@alkar

nego nevaljate,zasluzili ste sve sta vanm se dogodilo ili događa


Ko po vašem mišljenju daje internacionalno merodavnu ocenu da kao narod nevaljamo i ko nam daje pravosnažnu presudu da smo kao narod kaznu saslužili?
Pred kojom međunarodnom ustanvom je odlučeno da nam se deo teritorije oduzima? Pošto nema pravnog okvira za sve što se nama radi spada pod zločin a vi možete samo da likujete kao nepoštena osoba.
Preporuke:
8
1
73 utorak, 05 mart 2013 23:54
alkar@!!!
ko bolje samog sebe pozna bolje od sebe sama?niko.dobro vi znate da van se desava sve zbog toga sta ste kakvi ste a vi dobro znate kakvi ste,a zna i svit,pa se ne čudite-jedino ,ako stvarno neznate kakvi ste i zivite u licemjernom samoljublju i lazete sami sebe o sebi e,onda nije ni vazno shvatate li ili ne-glavno je da mis svi oko vas shvaćamo i naplaćujemo vam vase neznanje o samima sebi.da van pojednostavin-cili svit miri jedno ponasanje na jedan način-samo vi na drukčiji,zato vi neznate kakvi ste zapravo,a kao takvi nemorete se ni minjat ,jedino nagore,a takvima samo kazne slijede,danas kosovo sutra vojvodina..vas će nestat a vi nećete svatit...NIKAD.tarabići su davno kazali sta ste i kakvi ste i da ćete zbog toga svi pod jednu šljivu.ranku.ali ne čitate i ne volite kad van se istinito o vama govori..volite ponavljat greske pa i onu "kasno marko na kosovo stize"-kasno van je za sve ,da ste lani pošli kasno bi stigli,a vi nećete poć naprid ni za sto god.a kamoli stić di tribate.
Preporuke:
1
9
74 sreda, 06 mart 2013 02:11
mladen
Doći će vreme kada će srpske majke deci pričati priče o srpskom velikanu Slobodanu Miloševiću!
Preporuke:
5
1
75 sreda, 06 mart 2013 03:00
Bob
@alkar:

"nebi, nevaljate..." - reci nam da li se to tako piše na tvom pseudočakavskom kog uporno i veštački ni sebi ne uspevaš da nametneš?
Preporuke:
2
1
76 sreda, 06 mart 2013 11:14
alkar@bob
izvinjavan se sta pišen kako govorin (stvarno je čudno da ja kao prof hrvatskog tako pišen)ali nekako mi je gušt.zazelio san se svog domaćeg jezika i izgovora.a sta se tiče pravopisa stvarno san sve isfaliva,u pravu ste -krivo pišen.ja volin svoje narječje,kao i sva narječja-pogotovo juznosrpski-šojićko-piroćanski.knjizevni nevolin ni vaš ni naš,a od gramatike se ježin.skužajte šjor bob,vaznije je da se mi razumimo makar se ne slagali.pozdrav lipi moj kumpanjo!(druze- na dalmatinski)ovo kumpanjo shvatite kao prijatelju a ne kao komunistički sociološki izraz.poštovanje!
Preporuke:
3
0
77 ponedeljak, 11 mart 2013 12:05
zeljko jankovic
vi gospodine jovanovicu da imate imalo savesti prvo bi se zapitali zasto je nasa zemlja dosla na ove grane i ko je odgovoran za takvo stanje naroda i nacije. i bavili biste se uzrocima navedenog stanja a ne kukanjem i zaljenjem kako je ovaj nemilosrdan svet se urotijo na jadnu i pocepanu srbiju koja ce jos dugo to jest predugo lizati svoje rane, a ne govorite ovom mladom narastaju kako ste bili jedan od kreatora takve politike koji je upropastio ovaj narod i doveo ga na ivicu egzistencije. vi i dalje mislite da ce vreme uciniti svoje da ce se sve to zaboraviti da ce vama i vasim koalicionim prijateljima ko ji su se ponovo vaskrsli i pomislili da je sve rehabilitovano i zaboravljeno zbog neucinjenih reformi drustva to pomoci da idalje vredjate inteligenciju velike vecine nas koji smo tu neprimetni i posmatramo pamtimo i registrujemo stanje u drustvu i sve to revnosno belezimo i cekamo trenutak kada ce svest i novi dan svanuti ovom narodu i nebudite sigurni u to da ce vam buduce
Preporuke:
0
2
78 sreda, 13 mart 2013 04:06
SERBON
Ajmo da pogledamo genezu naseg srpskog problema od pocetka!To ce pomoci da se shvati cinjenica da sto se tice Srbije srpskog naroda i njene politike kroz istoriju nema ama bas nikakve greske! Osim ako nije greska u tome samom sto srbi kao narod jednostavno postoje a kad vec postoje onda je izgleda greska sto postoje bas u Evropi! Ili je mozda greska srba u tome sto su jedan od najstarijih naroda Evrope sa velikom kulturnom tradicijom sa najstarijim jezikom i pismom.Pa su mozda srbi kao takav narod opasni za zapadnu civilizaciju koja pledira da bude dominantna u novijoj istoriji kroz globalizaciju i razne sofisticirane oruzane i neoruzane metode agresije.Sustinsko pitanje dakle jeste ZASTO ZAPADNA EVROPA IMA KONSTANTNE OSVAJACKE PRETENZIJE PREMA ISTOCNOJ EVROPI?A pocetak problema doseze nekih 2500 godina u proslost.Pocetak svega je Rimska Imperija, kao i njena konstantna teznja da se nakon Cezarovih osvajanja na zapadu siri na istok. Tu dolazi do sukoba zapadne i istocne kulture.....
Preporuke:
1
0
79 sreda, 13 mart 2013 04:26
SERBON
... Sukob zapadne i istocne evropske kulture dovodi do podele Rimskog Carstva na Zapadno i Istocno. Centar zapadnog carstva je Rim kasnije Vatikan da bi u novijoj istoriji centar zapada bio premesten u Vasington a delom u Brisel i naravno tu je kao i uvek Vatikan! Sta se desava sa Istocnim Rimskim carstvom? Centar Istocne Evrope u pocetku je Konstantinopolj ili drugi Rim, kasnije se taj centar pomera u Moskvu odnosno treci Rim. Teznja Zapada kroz citavu istoriju jeste da Istok konacno pokori i da ga stavi pod svoju hegemoniju odnosno Zapad zeli da uredi Istok prema svojim merilima prema svom kliseu a Istok tome konstantno pruza otpor.Taj sukob se kroz vreme odvija raznim metodama od diplomatskih metoda i raznih pritisaka pa preko ekonomije,putem religije i nametanja vere,preko kulture i pisma, nametanjem latinskog a danas smo svi svedoci veoma agresivnog nametanja engleskog jezika kao univerzalnog, a u toj bespostednoj borbi zapad je vodio i nebrojene ratove protiv istoka....
Preporuke:
0
0
80 sreda, 13 mart 2013 04:39
SERBON
... Zapadna Evropa je kroz istoriju enjala razne metode i primenjivala razne varijante u svojoj borbi sa Istocnom Evropom. Vise puta Zapadna Evropa se udruzivala i ujedinjavala u brojnim pohodima na istok.. Glavni cilj uvek je bio samo jedan! Stalno neprekidno osvajati istok, Istocnu Evropu, Bliski Istok i dalje kroz Aziju. Setimo se Krstaskih ratova, pa Napoleon koji citavu Evropu izuzev tadasnje Engleske vodi ujedinjenu vojsku Zapadne Evrope u rat protiv Rusije. Kasnije dobro prvi i drugi svetski rat i dobro poznata ideologija nacisticke Nemacke i Germanska ideologija o Slovenima kao nizoj rasi koju treba unistiti ,istrebiti i prosiriti svoj zivotni prostor na istok Evrope i dalje u Sibir! Dalje imamo Hladni rat izmedju Zapada i Istoka i blokovsku podelu .Nakon pada Berlinskog zida i povlacenja Rusije na istok ,zapad i dalje nastavlja osvajanje prostora ka istoku sirenjem NATO pakta i agresivnom politikom koja kulminira ratovima na Balkanu a kasnije ..
Preporuke:
2
0
81 sreda, 13 mart 2013 04:52
SERBON
.. kasnije NATO nastavlja dalje svoju ekspanziju ka Aziji.. Postavlja se pitanje Zasto Srbija smeta zapadu u tom njegovom pohodu na istok? Zato sto zapad prepoznaje Srbiju i srpski narod kao drugaciji od ostalih naroda Evrope! Drugi narodi Evrope vise ili manje pre ili kasnije ali ipak mnogo lakse podpadaju pod uticaj i lakse ulaze u klise zapada! Sa srbima to ide mnogo teze a zasto je to tako i zasto su srbi toliko drugaciji narod od ostalih to je malo duza prica i zahteva vise vremena i prostora! Logika zapada prema srbima je prosto receno neprijateljska i svodice se u buducnosti na metode koje su nama dobro poznate, to su metode pritiska i ucena, non stop ce se od Srbije traziti ustupci svake vrste sve dok se Srbija ne svede na najmanju mogucu meru i dok se srpski narod toliko ne ponizi i ne sroza do te mere da i on sam pocne da misli o sebi na isti nacin kako o srbima misli zapad. Krajnji cilj zapada jeste Sve! Kroz globalizaciju je lakse ovladati drugim narodima...
Preporuke:
2
0
82 sreda, 13 mart 2013 05:14
SERBON
...kada ovladate drugim narodima(marionetskim rezimima)ovladali ste i njihovom teritorijom a onda logicno i resursima koji se nalaze na toj novoosvojenoj teritoriji!Pocev od ljudskih resursa i jeftine(gotovo robovske)radne snage,prirodni resursi,voda,energija,privreda,infrastruktura tih zemalja i sve ostalo pa cak i savremeni janicari.Vojnici iz tih pokorenih zemalja koji ce preko raznih saveza,sporazuma,ugovora i"Paktova za mir i stabilnost"ratovati za Vase ciljeve koji su beskonacni prevazilaze i samu planetu i sire se na Suncev sistem!Dakle,jasno je da u celoj toj prici jednostavno nema greske od strane srpskog naroda,pa moze se reci da cak nema ni ozbiljnije greske ni u politici Srbije za svo to vreme srpski narod je jednostavno usputna zrtva u imperijalistickom osvajanju Sveta ili kako to zapadnjaci kazu "Kolateralna steta".Sta god srbi radili,kako god se srbi ponasali,sta god srpski politicari davali..Zapad se jednostavno nece smiriti dok srpski narod ne svede na minimum minimuma
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner